بخاری فضای باز Secrets

Wiki Article

این هیتر ها گرم تر هستند و شدت بیشتری نسبت به زیرولایت دارند اما برعکس اکثر هیترهای موج کوتاه (کوارتز هالوژن)، لامپ این هیترها همگی تابش کم هستند.

هیتر تابشی گرماسان در دو مدل زیر طراحی و تولید می گردند:

دلیل مصرف پایین این گرماساز را می توان به چهار المنت شیشه ای ساخت آلمان دانست . البته شایان ذکر است وجود صفحه تمام استیل تابشی نیز سهم بسزایی در تولید گرمایش این بخاری برقی دارد.

این دستگاه که نوعی هیتر تابشی لوله ای و گاز سوز بود با عملکردی شبیه به سیستم تابشی خورشید توانست باعث تولید و انتقال گرما بشود.

گرماتاب پیشرفته ترین سیستم گرمایش گلخانه

دمای مناسبی که برای فضاهای غیرمسقف ایجاد می‌کند یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای این وسایل گرمایشی است.

هیتر های گازی لوله ای باعث گرمایش سریع محیط می شوند و در کمترین زمان ممکن گرمایش محیط را فراهم می سازند.

بخاری گازی قارچی  وسیله ‌ای برای گرم کردن داخل ساختمان یا بیرون از آن می‌باشد که با گاز طبیعی یا گاز مایع کار می‌کند. اولین بخاری گازی قارچی بر طبق اصول کلی ساخت چراغ بونزن که در یک سال قبل از اختراع بخاری کپسولی قارچی به وجود آمده بود ساخته شد. بخاری گازی قارچی اولین بار توسط یک شرکت انگلیسی به نام «پیتیت و اسمیت» در سال ۱۸۵۶ ساخته شد.

ایران مشعل بزرگترین شبکه نصب و خدمات پس از فروش را در صنف خود در سراسر ایران داشته و توسط تیم تخصصی خدمات پس از فروش در دفترمرکزی هدایت و راهبری می شوند همچنین بالاترین خدمات پس از فروش دستگاههای گرمایش تابشی و بیشترین دوره گارانتی را به تمامی مشتریان خود با عنوان گارانتی طلایی ایران مشعل ارایه می دهد.

موارد مورد استفاده: منازل مسکونی، رستوران ها، کافی این قسمت شاپ ها، سالن های ورزشی، گلفروشی ها و گلخانه های صنعتی ، اماکن عمومی ، مدارس ، کتاب خانه ها و ...

در سیستم مدل های قرنیزی از نوعی پنل استفاده می شود تحت عنوان، پنل پا کوتاه یا پنل قرنیزی که این پنل ها با داشتن شکلی مشابه کمربند تمامی دیوارهای خارجی اتاق و سالن را در بر می گیرند.

بخاری رومیزی قارچی شرکت هیتر رنت مناسب میزهای رستوران، کافه ها و محیط های فضای باز کوچک است و به جهت ظرافت و وزن پایین که دارا است مورد استقبال مردم زیادی است.

ایجاد و تمرکز گرمای مطلوب بر روی سطوح پایین محیط به صورت یکنواخت

این هیتر ها برای مکان های سرپوشیده یا سایه بان دار که سطح باد کم است استفاده می ‌شوند.

Report this wiki page